Metodologia de l'ensenyament de portugués a parlants d'espanyol: un marc i una proposta de planificació del tractament de les competències lingüístiques
DOI:
https://doi.org/10.7203/qf.0.19071Paraules clau:
portugués llengua estrangera, portugués per a parlants d'espanyol, metodologia de l'ensenyament, seqüenciació de la classe.Resum
Les propostes metodològiques en el camp del portugués per a parlants d'espanyol resulten massa generals o presenten motles massa rígids per a la seua aplicació a l'aula. En aquest treball es desenvolupa un model d'organització de les seqüències per al tractament d'aspectes competencials. El marc operacional presentat es basa en les principals especificitats metodològiques del camp i és compatible amb diferents perspectives i tipus d'ensenyament
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
-
Resum771
-
PDF (Español)503
Número
Secció
Llicència
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 4.0 Internacional.
Tots els documents inclosos a OJS són d'accés lliure i propietat dels seus autors i/o institucions editores, i per tant, qualsevol acte de reproducció, comercialització, comunicació pública o transformació total o parcial necessita el consentiment exprés i escrit d'aquests.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).