Referencia y performatividad en el discurso publicitario: las reglas del flujo televisivo

Autors/ores

  • Josep Gavaldà Roca Universitat de València

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf-elit.v9i0.5136

Paraules clau:

televisió, publicista, cos

Resum

Un dels camps més interessants en l'anàlisi de la representació del cos és el discurs publicitari. Aquest treball està dedicat al llenguatge televisiu, especialment, al paper que juga en el seu si l'anunci publicitari, als interrogants que suscita el seu estatut referencial

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Biografia de l'autor/a

Josep Gavaldà Roca, Universitat de València

Departament de Teoria dels Llenguatges i Ciències de la Comunicació

Descàrregues

Publicades

2005-12-20

Com citar

Gavaldà Roca, J. (2005). Referencia y performatividad en el discurso publicitario: las reglas del flujo televisivo. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 9, 119–133. https://doi.org/10.7203/qf-elit.v9i0.5136
##plugins.generic.simpleStatistics.headline##
##plugins.generic.simpleStatistics.infotext##
  • Resum
    247
  • PDF (Español)
    229

Número

Secció

Artículos

##plugins.generic.badges.manager.settings.showBlockTitle##

Articles similars

1 2 3 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.