Los agentes secretos de Hitchcock – los gráficos, el ocularcentrismo y el asalto al estado estético

Autors/ores

  • Tom Cohen University of York

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf-elit.v9i0.5143

Paraules clau:

imatge, cine, política, forat negre

Resum

A partir del concepte de “forat negre” encunyat pel crític nord-americà Hillis Miller i de la relectura que del mateix va fer Manuel Asensi, aquest assaig es pregunta pel sentit de la crítica en l'era postpolítica i busca les seves respostes en una anàlisi del poder i els jocs de la imatge, en tant hipnosis del nostre món, prenent com a punt de partida alguns fotogrames de les més famoses pel·lícules de Hitchcock, fins a lliscar-se cap a una “ideologia estètica” o un “estat estètic”, que deu molt a Paul de Man.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Biografia de l'autor/a

Tom Cohen, University of York

--

Descàrregues

Publicades

2005-12-20

Com citar

Cohen, T. (2005). Los agentes secretos de Hitchcock – los gráficos, el ocularcentrismo y el asalto al estado estético. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 9, 213–229. https://doi.org/10.7203/qf-elit.v9i0.5143
##plugins.generic.simpleStatistics.headline##
##plugins.generic.simpleStatistics.infotext##
  • Resum
    193
  • PDF (Español)
    99

Número

Secció

Artículos

##plugins.generic.badges.manager.settings.showBlockTitle##

Articles similars

1 2 3 4 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.