El cànon literari en l’ensenyament secundari no obligatori valencià

Autors/ores

  • Anna Esteve Universitat d'Alacant

DOI:

https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3291

Paraules clau:

ensenyament, literatura, cànon, llibre de text

Resum

En aquest article analitzem, a través de diferents llibres de text publicats recentment al País Valencià, quina literatura s’explica a les aules de l’educació secundària postobligatòria (autors, obres, èpoques i tipus de text) i, el que és més rellevant, com s’ensenya. La reflexió sobre la controvertida qüestió del cànon i sobre els mètodes i recursos per a proporcionar una educació literària sòlida ens duu a reconéixer la necessitat d’ensenyar el cànon, entés com a  proposta oberta i flexible, així com de salvaguardar el plaer lector també en aquests cursos.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Esteve, A. (2014). El cànon literari en l’ensenyament secundari no obligatori valencià. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 18, 45–62. https://doi.org/10.7203/qf-elit.v18i0.3291
##plugins.generic.simpleStatistics.headline##
##plugins.generic.simpleStatistics.infotext##
  • Resum
    591
  • PDF (Español)
    0
  • PDF
    157
  • PDF
    300

##plugins.generic.badges.manager.settings.showBlockTitle##

Articles similars

<< < 18 19 20 21 22 23 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.