Estudis fònics i crítica com a sabotatge: recitació poètica i afepto

Autors/ores

  • Dolors Poch Olivé Universitat Autònoma de Barcelona

DOI:

https://doi.org/10.7203/qdfed.25.18986

Paraules clau:

Estudis fònics, Crítica com a sabotatge, Afepto.

Resum

En aquest article s'analitzen les relacions que es poden establir entre els estudis fònics tradicionals i la teoria de la crítica com a sabotatge amb l'objectiu d'establir ponts entre tots dos. A partir del model de món que es troba en l'obra de Jaime Gil de Biedma, i mitjançant l'anàlisi de quatre versions recitades d'un dels seus poemes i de tres versions musicades d'aquest, es posa en relleu que les formes que adopta l'afepto tenen una clara influència sobre el model de món que cada versió comunica.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2020-12-17

Com citar

Poch Olivé, D. (2020). Estudis fònics i crítica com a sabotatge: recitació poètica i afepto. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 25, 97–108. https://doi.org/10.7203/qdfed.25.18986
##plugins.generic.simpleStatistics.headline##
##plugins.generic.simpleStatistics.infotext##
  • Resum
    348
  • PDF (Español)
    320

##plugins.generic.badges.manager.settings.showBlockTitle##

Articles similars

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.