L'escriptura creativa a les aules d'educació superior: nous escenaris d'aprenentatge

Autors/ores

  • Begoña Pozo-Sánchez Universitat de València
  • Julia Haba-Osca Universitat de València

DOI:

https://doi.org/10.7203/qdfed.28.27958

Paraules clau:

escriptura creativa, educació superior

Resum

El present volum de Quaderns de Filologia – Estudis literaris (2023) pretén donar compte de la importància que progressivament ha anat adquirint l'escriptura creativa dins de l'espai d'educació superior en diferents disciplines, així com en nombroses universitats tant nacionals com estrangeres. El fet d'abordar al llarg d'estes pàgines diferents qüestions relacionades amb els processos d'aprenentatge vehiculats a través de les eines que proporciona l'escriptura creativa a l'aula, permet a qui s'acoste a estos textos ser partícip tant de la seua evolució com de la seua implantació en diferents àmbits de coneixement i també en diversos nivells. 

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2023-12-21

Com citar

Pozo-Sánchez, B., & Haba-Osca, J. (2023). L’escriptura creativa a les aules d’educació superior: nous escenaris d’aprenentatge. Quaderns De Filologia - Estudis Literaris, 28, 9–20. https://doi.org/10.7203/qdfed.28.27958
##plugins.generic.simpleStatistics.headline##
##plugins.generic.simpleStatistics.infotext##
  • Resum
    356
  • PDF (Español)
    425

##plugins.generic.badges.manager.settings.showBlockTitle##

Articles similars

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 > >> 

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.